Linux Mint Mate graficky test - glmark2 [vyřešeno]

Obecné dotazy nebo názory k distribuci Linux Mint
Umístěním dotazu do vhodně zvoleného fóra níže urychlíte jeho řešení.
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
skrob
Příspěvky: 1329
Registrován: 18 bře 2015, 15:34

Re: GRAFCKY TEST-glmark2

#11 Příspěvek od skrob »

Tak já taky nejsem rozhodně zkušený linuxák a jsem na mintu asi rok. Mohu Ti říct jen své zkušenosti, které nemusí na něčem jiném fungovat, neboť pracuju pouze s Dell různých typů a grafikami Intel. Vše staršího data narození:-). Grafiky Intel jsou dobře v linuxu ošetřeny a neměl jsem s tím žádné problémy a to některé jsou i 10 let staré. Byli tam i nVidie a taky to šlo dobře, ikdyž se musel najít nesvobodný ovladač. LM Mate mi nikdy nespadnul a nikdy se ani nezadýchal, což o Ubuntu 14.04, na kterém jsem fungoval říci nemůžu. Pravda je, že to provozuju na SSD a to je trochu o ničem jiném a nemusí to být ty nejdražší. 120 GB dneska je za cca 1300,- a vyplatí se to. K tomu jádru. Píše se a je to správně, že pokud vše jede nemá se do toho drbat. Já se tím bavím a testuju to pro radost, takže je mi celkem jedno, když se něco vyvrátí, ale nestalo se. Dám dle návodu vždy nejnovější jádro a je to. Opakuju na Dellech a grafikách Intel.
Realita je taková, že LM bude vždy stabilnější než dnešní win. Instalačku jsem si udělal na flasku za 80 Kč za 5 min práce. Kompletní reinstal z toho trvá 18 min.+/-.
Dell 7490 Intel®Core™ i7 - 8650u @ 8M Cache - up to 4,20 Ghz - 4x1,90 GHz - Intel UHD Graphics 620 - ram 16Gb DDR4 2400 Mhz
SSD NVME Intel 256 Gb
Linux Mint 20.3 Una 64 bit - Cinnamon 5.07 - core Linux 5.4.0-91 generic x86_64

Uživatelský avatar
skrob
Příspěvky: 1329
Registrován: 18 bře 2015, 15:34

Re: GRAFCKY TEST-glmark2

#12 Příspěvek od skrob »

Dell 7490 Intel®Core™ i7 - 8650u @ 8M Cache - up to 4,20 Ghz - 4x1,90 GHz - Intel UHD Graphics 620 - ram 16Gb DDR4 2400 Mhz
SSD NVME Intel 256 Gb
Linux Mint 20.3 Una 64 bit - Cinnamon 5.07 - core Linux 5.4.0-91 generic x86_64

lazlo

Re: GRAFCKY TEST-glmark2

#13 Příspěvek od lazlo »

...aha...skusim nove jadro...len tmp ma brzdi....neviem ako cistit...a taku moznost,ze cistenie pri starte som nenasiel...

lazlo

Re: GRAFCKY TEST-glmark2

#14 Příspěvek od lazlo »

Kód: Vybrat vše

CPU:       Quad core AMD A6-5200 APU with Radeon HD Graphics (-MCP-) cache: 8192 KB 
           clock speeds: max: 2000 MHz 1: 800 MHz 2: 2000 MHz 3: 1000 MHz
           4: 800 MHz
Graphics:  Card-1: Advanced Micro Devices [AMD/ATI] Kabini [Radeon HD 8400 / R3 Series]
           Card-2: Advanced Micro Devices [AMD/ATI] Jet PRO [Radeon R5 M230]
           Display Server: X.Org 1.17.1 drivers: ati,radeon (unloaded: fbdev,vesa)
           Resolution: 1366x768@60.0hz
           GLX Renderer: Gallium 0.4 on AMD KABINI
           GLX Version: 3.0 Mesa 10.5.9
...fglrx-update som zmenil na xserver-xorg-video ati doporucene s otv.zdrojmi...
...tu som tie vysledky mal extra zle...
:geek:
...za tie try tyzdne,co som doma,stale linuxujem... :o

lazlo

Re: GRAFCKY TEST-glmark2

#15 Příspěvek od lazlo »

Kód: Vybrat vše

lazlo@lazlo-Lenovo-G505 ~ $ glmark2
=======================================================
    glmark2 2012.08
=======================================================
    OpenGL Information
    GL_VENDOR:     X.Org
    GL_RENDERER:   Gallium 0.4 on AMD KABINI
    GL_VERSION:    3.0 Mesa 10.5.9
=======================================================
[build] use-vbo=false: FPS: 523 FrameTime: 1.912 ms
[build] use-vbo=true: FPS: 593 FrameTime: 1.686 ms
[texture] texture-filter=nearest: FPS: 564 FrameTime: 1.773 ms
[texture] texture-filter=linear: FPS: 562 FrameTime: 1.779 ms
[texture] texture-filter=mipmap: FPS: 576 FrameTime: 1.736 ms
[shading] shading=gouraud: FPS: 542 FrameTime: 1.845 ms
[shading] shading=blinn-phong-inf: FPS: 545 FrameTime: 1.835 ms
[shading] shading=phong: FPS: 534 FrameTime: 1.873 ms
[bump] bump-render=high-poly: FPS: 477 FrameTime: 2.096 ms
[bump] bump-render=normals: FPS: 584 FrameTime: 1.712 ms
[bump] bump-render=height: FPS: 578 FrameTime: 1.730 ms
[effect2d] kernel=0,1,0;1,-4,1;0,1,0;: FPS: 511 FrameTime: 1.957 ms
[effect2d] kernel=1,1,1,1,1;1,1,1,1,1;1,1,1,1,1;: FPS: 276 FrameTime: 3.623 ms
[pulsar] light=false:quads=5:texture=false: FPS: 554 FrameTime: 1.805 ms
[desktop] blur-radius=5:effect=blur:passes=1:separable=true:windows=4: FPS: 285 FrameTime: 3.509 ms
[desktop] effect=shadow:windows=4: FPS: 426 FrameTime: 2.347 ms
[buffer] columns=200:interleave=false:update-dispersion=0.9:update-fraction=0.5:update-method=map: FPS: 272 FrameTime: 3.676 ms
[buffer] columns=200:interleave=false:update-dispersion=0.9:update-fraction=0.5:update-method=subdata: FPS: 301 FrameTime: 3.322 ms
[buffer] columns=200:interleave=true:update-dispersion=0.9:update-fraction=0.5:update-method=map: FPS: 300 FrameTime: 3.333 ms
[ideas] speed=duration: FPS: 569 FrameTime: 1.757 ms
[jellyfish] <default>: FPS: 409 FrameTime: 2.445 ms
[terrain] <default>: FPS: 75 FrameTime: 13.333 ms
[conditionals] fragment-steps=0:vertex-steps=0: FPS: 602 FrameTime: 1.661 ms
[conditionals] fragment-steps=5:vertex-steps=0: FPS: 601 FrameTime: 1.664 ms
[conditionals] fragment-steps=0:vertex-steps=5: FPS: 603 FrameTime: 1.658 ms
[function] fragment-complexity=low:fragment-steps=5: FPS: 601 FrameTime: 1.664 ms
[function] fragment-complexity=medium:fragment-steps=5: FPS: 582 FrameTime: 1.718 ms
[loop] fragment-loop=false:fragment-steps=5:vertex-steps=5: FPS: 600 FrameTime: 1.667 ms
[loop] fragment-steps=5:fragment-uniform=false:vertex-steps=5: FPS: 602 FrameTime: 1.661 ms
[loop] fragment-steps=5:fragment-uniform=true:vertex-steps=5: FPS: 601 FrameTime: 1.664 ms
=======================================================
                                  glmark2 Score: 494 
=======================================================
...TO JE S NAJNOVSIM OVLADACOM...
,,,nemam tu moznost dodatocnych ovladacov...

Uživatelský avatar
skrob
Příspěvky: 1329
Registrován: 18 bře 2015, 15:34

Re: GRAFCKY TEST-glmark2

#16 Příspěvek od skrob »

Kód: Vybrat vše

skrob@skrob-Vostro-3700 ~ $ glmark2
=======================================================
    glmark2 2012.08
=======================================================
    OpenGL Information
    GL_VENDOR:     Intel Open Source Technology Center
    GL_RENDERER:   Mesa DRI Intel(R) Ironlake Mobile 
    GL_VERSION:    2.1 Mesa 10.5.9
=======================================================
[build] use-vbo=false: FPS: 506 FrameTime: 1.976 ms
[build] use-vbo=true: FPS: 700 FrameTime: 1.429 ms
[texture] texture-filter=nearest: FPS: 777 FrameTime: 1.287 ms
[texture] texture-filter=linear: FPS: 825 FrameTime: 1.212 ms
[texture] texture-filter=mipmap: FPS: 742 FrameTime: 1.348 ms
[shading] shading=gouraud: FPS: 468 FrameTime: 2.137 ms
[shading] shading=blinn-phong-inf: FPS: 418 FrameTime: 2.392 ms
[shading] shading=phong: FPS: 324 FrameTime: 3.086 ms
[bump] bump-render=high-poly: FPS: 230 FrameTime: 4.348 ms
[bump] bump-render=normals: FPS: 738 FrameTime: 1.355 ms
[bump] bump-render=height: FPS: 613 FrameTime: 1.631 ms
[effect2d] kernel=0,1,0;1,-4,1;0,1,0;: FPS: 373 FrameTime: 2.681 ms
[effect2d] kernel=1,1,1,1,1;1,1,1,1,1;1,1,1,1,1;: FPS: 147 FrameTime: 6.803 ms
[pulsar] light=false:quads=5:texture=false: FPS: 547 FrameTime: 1.828 ms
[desktop] blur-radius=5:effect=blur:passes=1:separable=true:windows=4: FPS: 157 FrameTime: 6.369 ms
[desktop] effect=shadow:windows=4: FPS: 291 FrameTime: 3.436 ms
[buffer] columns=200:interleave=false:update-dispersion=0.9:update-fraction=0.5:update-method=map: FPS: 238 FrameTime: 4.202 ms
[buffer] columns=200:interleave=false:update-dispersion=0.9:update-fraction=0.5:update-method=subdata: FPS: 207 FrameTime: 4.831 ms
[buffer] columns=200:interleave=true:update-dispersion=0.9:update-fraction=0.5:update-method=map: FPS: 242 FrameTime: 4.132 ms
[ideas] speed=duration: FPS: 276 FrameTime: 3.623 ms
[jellyfish] <default>: FPS: 201 FrameTime: 4.975 ms
[terrain] <default>: FPS: 17 FrameTime: 58.824 ms
[conditionals] fragment-steps=0:vertex-steps=0: FPS: 425 FrameTime: 2.353 ms
[conditionals] fragment-steps=5:vertex-steps=0: FPS: 393 FrameTime: 2.545 ms
[conditionals] fragment-steps=0:vertex-steps=5: FPS: 532 FrameTime: 1.880 ms
[function] fragment-complexity=low:fragment-steps=5: FPS: 531 FrameTime: 1.883 ms
[function] fragment-complexity=medium:fragment-steps=5: FPS: 448 FrameTime: 2.232 ms
[loop] fragment-loop=false:fragment-steps=5:vertex-steps=5: FPS: 505 FrameTime: 1.980 ms
[loop] fragment-steps=5:fragment-uniform=false:vertex-steps=5: FPS: 505 FrameTime: 1.980 ms
[loop] fragment-steps=5:fragment-uniform=true:vertex-steps=5: FPS: 365 FrameTime: 2.740 ms
=======================================================
                                  glmark2 Score: 424 
=======================================================
skrob@skrob-Vostro-3700 ~ $ ^C
skrob@skrob-Vostro-3700 ~ $ 
 
Dell 7490 Intel®Core™ i7 - 8650u @ 8M Cache - up to 4,20 Ghz - 4x1,90 GHz - Intel UHD Graphics 620 - ram 16Gb DDR4 2400 Mhz
SSD NVME Intel 256 Gb
Linux Mint 20.3 Una 64 bit - Cinnamon 5.07 - core Linux 5.4.0-91 generic x86_64

lazlo

Re: GRAFCKY TEST-glmark2

#17 Příspěvek od lazlo »

...uz som preinstaloval na cinnamon...DIKI ZA POMOC...

Zamčeno