nefunkční položky hlavního menu

Problémy s instalací nebo spouštěním systému Linux Mint
Zpráva
Autor
apisimosos
Příspěvky: 19
Registrován: 16 led 2018, 19:47

nefunkční položky hlavního menu

#1 Příspěvek od apisimosos »

ahoj, jsem začátečník, nefungují mi na hlavním menu odkazy ovládací panely a také ve volbách preferované aplikace... potíže začaly po zavedení wine, ale nezmizely ani po jeho odinstalování... navíc zůstala přiřazená jako základní volba při otevření fotek: otevřít s wine internet explorer a nejde se toho zbavit... děkuji za radu...

apisimosos
Příspěvky: 19
Registrován: 16 led 2018, 19:47

Re: nefunkční položky hlavního menu

#2 Příspěvek od apisimosos »

děkuji, touhle cestou jsem to nastavil, ale hlavní menu prostě v některých odkazech nefunguje... mám linux mint sylvia... jak ten reset do základu provedu?...

apisimosos
Příspěvky: 19
Registrován: 16 led 2018, 19:47

Re: nefunkční položky hlavního menu

#3 Příspěvek od apisimosos »

mate

juhele2014
Příspěvky: 2940
Registrován: 19 kvě 2014, 17:47

Re: nefunkční položky hlavního menu

#4 Příspěvek od juhele2014 »

Možná to bude - MENU - OVLÁDACÍ CENTRUM - PREFEROVANÉ APLIKACE (?)

apisimosos
Příspěvky: 19
Registrován: 16 led 2018, 19:47

Re: nefunkční položky hlavního menu

#5 Příspěvek od apisimosos »

to je právě to, co nefunguje, tyhle položky sice na menu zmáčknu (barevně se to zvýrazní), ale neděje se nic... proto píšu, že nefungují... potřeboval bych nějaký návod, jak se tam dostat přes terminál, nebo jak to menu restartovat, aby to šlapalo... jinak je mi to celkem jedno, používám pc jen uživatelsky, takže pokud to nebude v systému nějak zlobit a zhoršovat stabilitu, stačí mi, co funguje, videa, audio, úpravy fotek, přístup na net... ještě by mě zajímalo, jestli se dá vypnout to neustálé a otravné přihlašování přes heslo, ale nepište, že cesta vede přes menu a ovládací panely ;-)...

menom
Příspěvky: 2775
Registrován: 12 pro 2012, 15:10

Re: nefunkční položky hlavního menu