Problém s wifi kartou

Problémy s instalací nebo spouštěním systému Linux Mint
Zpráva
Autor
PeterHronsky
Příspěvky: 10
Registrován: 09 úno 2019, 13:19

Problém s wifi kartou

#1 Příspěvek od PeterHronsky »

Priznám sa, nie som začiatočník v Linuxe, ale narazil som na problém, s ktorým som sa zatiaľ nestretol. Nainštaloval som poslednú verziu Mintu, pretože padol W10 a nemal som chuť v jeho užívaní pokračovať.
Inštaloval som z Live distribúcie (teda zo spusteného Mintu), kde mi nefungoval touchpad, ale wifi išlo bez problémov, pekne sa stiahli balíky a nainštalovali, proste bez problému. A po reštarte počítača začali problémy - najprv s rôznymi chybami nechcel nabootovať (vyriešené), potom nabootoval, ale skončil na prihlasovaní a reštartoval sa (vyriešené), nakoniec nabehol celý systém vrátane touchpadu, ale chyba lávky - nejde wifi, ani nezobrazí vo výpisoch, že notebook Acer Aspire E17 má wifi kartu, zobrazuje len LAN kartu (a internet prostredníctvom mobilu ide cez USB pripojenie).
Vyskúšal som množstvo postupov, vrátane spustenie iných distribúcií, no ani na jednej už wifi (ani bluetooth) nejde, ani nezobrazí. Ostal som akosi v pomykove, som zvyknutý riešiť problémy dni a noci za sebou, ale s týmto som na mŕtvom bode.
Za príspevky a rady vopred ďakujem.

PeterHronsky
Příspěvky: 10
Registrován: 09 úno 2019, 13:19

Re: Problém s wifi kartou

#2 Příspěvek od PeterHronsky »

* Ešte poznámka - pri vyriešení problémov, ktoré som vyššie spomínal, bol vždy koreňom problému BIOS.

kamowski

Re: Problém s wifi kartou

#3 Příspěvek od kamowski »

povedal by som, že sú tu dva problémy
- napriek všetkému je to zle nainštalované
- wifi je zrejme vypnuté hw tlačítkom, niektoré nb to majú z boku, niektoré vo vrchnom rade, iné kombináciou kláves, musíš pozrieť manuál k tomu nb no a niekedy je to spojené s bluetooth

PeterHronsky
Příspěvky: 10
Registrován: 09 úno 2019, 13:19

Re: Problém s wifi kartou

#4 Příspěvek od PeterHronsky »