Dual boot Linux Mint 16 a Android 4.2.2

Problémy s instalací nebo spouštěním systému Linux Mint
Zpráva
Autor
SirAnthony
Příspěvky: 85
Registrován: 01 bře 2014, 08:47

Dual boot Linux Mint 16 a Android 4.2.2

#1 Příspěvek od SirAnthony »

Dobrý den,

mám velkou prosbu. Ohledně Linuxu jsem totální nováček. :-) Mám Acer One D255 a jedu na něm Linux Mint 16 a rád bych ale jel dual boot s Androidem. Disk jsem rozdělil podle návodu na Wiki, Na jednom disku mám nainstalovaný Linux a na druhém Android. Bohužel nevím jak zprovoznit dual boot. První jsem instaloval Mint a po té Android, ale startuje stejně ihned automaticky Mint. Budu rád za jakoukoliv radu. Předem moc děkuji.

admin

Re: Dual boot Linux Mint 16 a Android 4.2.2

#2 Příspěvek od admin »

ahoj,
jen se zeptám, zobrazuje se Ti při bootování zavaděč Grub? A kam jsi ho instaloval při instalaci OS?

SirAnthony
Příspěvky: 85
Registrován: 01 bře 2014, 08:47

Re: Dual boot Linux Mint 16 a Android 4.2.2

#3 Příspěvek od SirAnthony »

Gruber, jestli to dobře chápu co to je(výběr bootovani), tak se mi ani nezobrazí, vlastně z BIOSu mi naskočí už jen logo mintu. Instaloval jsem to podle toho návodu. Ale je také Praha ze při instalaci androidu se to právo na grub a to jsem jen odsouhlasila. Takže vlastně nevím kam se instaloval. :-(
Ale není problém abych to celé přeinstaloval znovu. Zatím tam vlastně již nemám.

ulo
Příspěvky: 481
Registrován: 31 říj 2012, 16:08

Re: Dual boot Linux Mint 16 a Android 4.2.2

#4 Příspěvek od ulo »

Zkusil bych GRUB přeinstalovat podle jednoho z kroků v následujícím návodu na naší Wiki: http://wiki.linux-mint-czech.cz/doku.ph ... alace_grub
Zejména ta "klikací" metoda (Boot Repair) je jednoduchá ;-)
LinuxMint 17.3 KDE (64b) - AMD Athlon II X2 270, MB ASUS M5A78L LE, RAM 8 GB, ATI Radeon HD4350
LinuxMint 17.3 KDE (32b) - DELL Latitude D530

SirAnthony
Příspěvky: 85
Registrován: 01 bře 2014, 08:47

Re: Dual boot Linux Mint 16 a Android 4.2.2

#5 Příspěvek od SirAnthony »