Padání systému - Cinnamon běží v nouzovém režimu

Dotazy a názory na pracovní prostředí Cinnamon
Zamčeno
Zpráva
Autor
sivani
Příspěvky: 8
Registrován: 24 črc 2015, 10:30

Padání systému - Cinnamon běží v nouzovém režimu

#1 Příspěvek od sivani »

Dobrý den, nainstaloval jsem Linux Cinnamon Rosa a mám neustále jeden problém. Pořád mi padá systém, objevuje se hláška:
Cinnamon běží v nouzovém režimu. Chcete ho restartovat?
Někdy je nutné použít tvrdý restart, protože celý systém nereaguje. Podobné je to s Firefoxem. Když jej zapnu, zhavaruje objeví se hláška, zda chci odeslat zprávu či restartovat Firefox. Zkoušel jsem to i s Operou a je to stejné. Protože jsem úplný laik, chtěl bych se zeptat, jestli má někdo podobný problém a čím to může být způsobeno. Nevím si s tím rady a docela je to nepříjemný problém. Děkuji za případnou zprávu.

juhele2014
Příspěvky: 2940
Registrován: 19 kvě 2014, 17:47

Re: Padání systému

#2 Příspěvek od juhele2014 »

:arrow: V terminálu zadej inxi -F , zmačkni Code a dej to mezi závorky. Aby bylo jasný, co máš za stroj. Vypadá to na slabou grafiku, nebo málo RAM.

sivani
Příspěvky: 8
Registrován: 24 črc 2015, 10:30

Re: Padání systému

#3 Příspěvek od sivani »

Když jsem měl nainstalovanou Petru, tak se tyto problémy neobjevovaly. V poslední době je to každou chvíli. Samozřejmě, že mám slabší stroj, ale proč to nedělalo i dříve a třeba i u Windows?
Jinak moc nerozumím odpovědi "zmačkni Code", tím je myšleno Enter? Jak jsem psal, jsem úplný laik a terminál jsem nikdy nepoužíval.

sivani
Příspěvky: 8
Registrován: 24 črc 2015, 10:30

Re: Padání systému

#4 Příspěvek od sivani »

Kód: Vybrat vše

System:    Host: Doma Kernel: 3.16.0-38-generic i686 (32 bit)
           Desktop: Cinnamon 2.8.6  Distro: Linux Mint 17.3 Rosa
Machine:   Mobo: ASUSTeK model: M4A785TD-V EVO v: Rev X.0x
           Bios: American Megatrends v: 0501 date: 10/14/2009
CPU:       Quad core AMD Athlon II X4 620 (-MCP-) cache: 2048 KB