Přidání ikon na jiný panel Vyřešeno

Dotazy a názory na pracovní prostředí Cinnamon
Zamčeno
Zpráva
Autor
Amazed
Příspěvky: 5
Registrován: 01 led 2018, 22:20

Přidání ikon na jiný panel

#1 Příspěvek od Amazed »

Dobrý den, jsem v Linuxu nováček a hned jsem narazil na menší problém. Nemohu přidávat ikonky a programy na jiný panel, než na ten "hlavní" dole. Chtěl bych si několik programů přidat na postranní "schovávací se" (opravdu nevím, jak jinak bych to napsal :D) panel, ale když se tam snažím cokoli přesunout, objeví se křížek.
Děkuji za rady.

menom
Příspěvky: 2750
Registrován: 12 pro 2012, 15:10

Re: Přidání ikon na jiný panel

#2 Příspěvek od menom »

Amazed píše: 03 led 2018, 17:12 Chtěl bych si několik programů přidat na postranní "schovávací se" (opravdu nevím, jak jinak bych to napsal :D) panel, ale když se tam snažím cokoli přesunout, objeví se křížek.
Nejde to tak, ze pravym tlacitkom kliknes na panel a pohladas nieco ako Pridat nove polozky ?
Nepresouvat ...

.
.

Amazed
Příspěvky: 5
Registrován: 01 led 2018, 22:20

Re: Přidání ikon na jiný panel

#3 Příspěvek od Amazed »

menom píše: 03 led 2018, 18:48 Nejde to tak, ze pravym tlacitkom kliknes na panel a pohladas nieco ako Pridat nove polozky ?
Nepresouvat ...

.
Nic takového tu bohužel není. Je tu jen možnost "Přidat applety na panel".

menom
Příspěvky: 2750
Registrován: 12 pro 2012, 15:10

Re: Přidání ikon na jiný panel

#4 Příspěvek od menom »

.

Tak asi nekdo kto ma cinnamon bude muset poradit.

.
.

Uživatelský avatar
Ventero1
Příspěvky: 2755
Registrován: 31 říj 2016, 14:17
Bydliště: Sokolov, Olomouc

Re: Přidání ikon na jiný panel

#5 Příspěvek od Ventero1 »

Pridat applety na panel - to je prece ono. V apletech pak vyberes, ze pridas spoustec, tomu priradis program a mas to tam ...
Zvuky jsou mantrami a myšlenky moudrostí, prostě proto, že se mohou objevovat ...

Amazed
Příspěvky: 5
Registrován: 01 led 2018, 22:20

Re: Přidání ikon na jiný panel

#6 Příspěvek od Amazed »