Intel HD graphic driver

Problémy a zkušenosti s hardwarem, perifériemi a jejich ovladači
Zamčeno
Zpráva
Autor
WillyBald
Příspěvky: 6
Registrován: 24 bře 2019, 07:20

Intel HD graphic driver

#1 Příspěvek od WillyBald »

Pekný deň prajem.
Prosím Vás o pomoc. Na Lenovo ideapad 110 som naištaloval Linux Mint 19.1 Xcfe 64bit verziu.
Systém pracuje lepšie ako predošlí operačný systém od Microsoftu. Po zapnutí hry pre Windows cez Wine 4
zisťujem 30% úbytok FPS oproti Windowsu. So stabilitou a rýchlosťou Linuxu som spokojnejší ako
s win. Na internete som sa dočítal o aktualizácii kernelu a cez Ukuu som naištaloval verziu 5.0.4
Som úplný začiatočník, takže si neviem poradiť ako naištalovať driver pre Intel HD 405 v Linuxe.
Vyskúšal som Linux Mint Cinnamon, MATE, Deepin. Všetko s rovnakým výsledkom :( Verzia Xcfe mi na
tejto konfigurácii pracuje najlepšie. Viete mi prosím niekto poradiť? Ďakujem

Lenovo idepad 110-15IBR
Intel Pentium N3710
4GB RAM
500GB HDD
Intel HD 405 (Braswell)

Uživatelský avatar
Ventero1
Příspěvky: 2763
Registrován: 31 říj 2016, 14:17
Bydliště: Sokolov, Olomouc

Re: Intel HD graphic driver

#2 Příspěvek od Ventero1 »

Taky pořád řeším, jak sehnat a instalovat správný microcode Intel pro integrované grafiky. Teď mám Intel HD 2000. řeším to už pěkně dlouho a ještě jsem se nedopátral, kde a jaký přesně ten driver sehnat.
Naposledy mi někdo poradil program "Intel Graphics Installer for Linux" Ale dopadne to viz obrázek. Nejspíš neplatná adresa serveru - možná by se dala změnit konfigurací, kdyby někdo znal ten správný. Dopracoval jsem se na tuhle adresu, kde by se měl dát stáhnout nový nástroj "Intel Graphics Update Tool for LInux" ale jestli jsem blbej, tak tam nikde nevidím žádný aktivní odkaz na stažení ...
https://01.org/linuxgraphics/downloads/update-tool
Přílohy
IGIL.jpg
Zvuky jsou mantrami a myšlenky moudrostí, prostě proto, že se mohou objevovat ...

menom
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 pro 2012, 15:10

Re: Intel HD graphic driver