Typy priečinkov ako vo windows

Problémy s otevíráním, kopírováním a dalšími operacemi s obecnými soubory, včetně zálohování
Zamčeno
Zpráva
Autor
rastislavcsapak
Příspěvky: 5
Registrován: 07 říj 2014, 23:48

Typy priečinkov ako vo windows

#1 Příspěvek od rastislavcsapak »

Som dlhoročný používateľ operačného systému Windows XP, ale rozhodol som sa začať používať Linux.
Inými slovami: v linuxe som úplný začiatočník, preto bude moja otázka naivná, ale prosím vás, majte súcit :)

Vo windowsáckom hudobnom priečinku sa dajú súbory usporiadať podľa interpreta, roku vydania, albumu atď.
V linuxovom priečinku to tak nie je a ak by som chcel organizovať hudobné súbory, musel by som na to využiť niektorý z hudobných prehrávačov. Ja by som bol však rád, keby som si mohol hudbu organizovať podľa ID3v2 tagov priamo v priečinku, tak ako vo windows. Chcem sa preto opýtať, ako by sa to dalo.

Ďakujem za pomoc.

admin

Re: Typy priečinkov ako vo windows

#2 Příspěvek od admin »

Vítej mezi námi,
jen nám ještě napiš, v jakém správci souborů se o danou operaci pokoušíš?

rastislavcsapak
Příspěvky: 5
Registrován: 07 říj 2014, 23:48

Re: Typy priečinkov ako vo windows

#3 Příspěvek od rastislavcsapak »

Používam Linux Mint 17 cinnamon, ktorý využíva správcu súborov Nemo (verzia 2.2.4)

admin

Re: Typy priečinkov ako vo windows

#4 Příspěvek od admin »

Tak v Nemu to asi nepůjde, ale zkus program easyTAG - je v standardním repozitáři LM.

rastislavcsapak
Příspěvky: 5
Registrován: 07 říj 2014, 23:48

Re: Typy priečinkov ako vo windows

#5 Příspěvek od rastislavcsapak »

Konečne som našiel čo som potreboval! Riešenie bolo neuveriteľne jednoduché
Musel som urobiť dve veci:
1. v termináli zadať príkaz sudo apt-get install nemo-media-columns
2. reštartovať počítač