VYŘEŠENO - Kaffeine a DVB-T2 Vyřešeno

Diskuze, problémy a zkušenosti s programy, nástroji nebo balíčkovacími systémy
Odpovědět
Zpráva
Autor
easy

VYŘEŠENO - Kaffeine a DVB-T2

#1 Příspěvek od easy » 13 črc 2017, 11:37

Zdravím Vás linuxová rodinko, ;)

jsem linuxový amatér/nadšenec. Už tři dny se pokouším rozchodit DVB-T palec s podporou DVB-T2 v mintu 17.3 Cinnamon/jádro 4.4.
Palec: http://www.dvbsky.net/Products_T330.html
Návod dle výrobce: http://www.dvbsky.net/Support_linux.html

Procák s grafikou: http://products.amd.com/en-us/search/AP ... lution/179
Nainstalován doporučený ovladač grafiky.

Ovladače dobré (ze stránek výrobce - dle návodu). Systém zařízení vidí a komunikuje s ním.

Me-TV naladí všechny naše multiplexy a aspoň rozchodí DVB-T kanály. Ale je pomalý a těžkopádný na ovládání (aspoň pro mě).

Ale... a to mě nejvíc štve/mrzí, že Kaffeine je dosti paličatý. :( Vidí zařízení, proskenuje kanály, najde je a zobrazí v seznamu nalezených (DVB-T/T2), ale DVB-T2 nepřehraje vůbec a z DVB-T jen něco (ČT vidí dobře, ale to je asi tak vše).

Zkoušela jsem někde "vyňuchat" návody a recenze přímo na Kaffeine s DVB-T2 a zatím se mně nedaří. Pohledala jsem instalaci HEVC kodeku a zkusila nainstalovat do systému a taky nic. Prostě černý obraz a sekundové zvukové zaskřípění po kliknutí na některý z vyhledaných kanálů.

Zkoušela jsem i jiná jádra, ale "pořád ta samá píseň". :D :(

Tak jsem se rozhodla obrátit na Vás. Máte někdo zkušenost s DVB-T2 kartami na Mintu? Jaký máte soft? A popřípadě, což by se mně líbilo nejvíc... Je tu někdo, kdo přehrává DVB-T2 přímo s Kaffeine???

Děkuji za případné odpovědi, rady a nápady a já se jdu ponořit do vln internetu a hledat dál. Pěkný den všem. ;)
Naposledy upravil(a) easy dne 24 lis 2017, 13:37, celkem upraveno 1 x.
„Hra je jeden z nejefektivnějších způsobů, jak zjednodušit život. Přesně to jsme dělali jako děti, ale v dospělosti jsme si hrát zapomněli.“Albert Einstein

redhawk
Guru Mintu

Re: Kaffeine a DVB-T2