Uprava fotek přímo z disku Google

Problémy a zkušenosti s programy, softwarovými nástroji nebo balíčkovacími systémy pro jejich instalaci
Zamčeno
Zpráva
Autor
Lubos
Příspěvky: 32
Registrován: 10 pro 2013, 08:47

Uprava fotek přímo z disku Google

#1 Příspěvek od Lubos »

Zdravím.
Hledám program na upravu a organizování fotografií,přímo z disku Google.Zkoušel jsem Darktable a nebo Shottwel ale marně.
Řešil už někdo stejný problém?
děkuji a krásné svátky

kamowski

Re: Uprava fotek přímo z disku Google

#2 Příspěvek od kamowski »

toto vlákno bolo otvorené vyše 20x a iste by ti niekto odpovedal ale zle si sa opýtal, nie je jasné o čo ti ide

Lubos
Příspěvky: 32
Registrován: 10 pro 2013, 08:47

Re: Uprava fotek přímo z disku Google

#3 Příspěvek od Lubos »

Když jsem používal W 10,tak jsem fotografie upravoval v programu Zoner Photo X.Všechny fotografie mám na disku Google a v Zoner X jsem ty fotky mohl organizovat,upravovat atd....
Jenže v Mint,Zoner X nefunguje a tak hledám alternativu.Takovou abych mohl tyto věci dělat i v Mintu.
To znamená,spustit program....v něm otevřít složku Fotky,kterou mam v cloudu a pracovat....

Uživatelský avatar
alojz
Příspěvky: 1384
Registrován: 14 pro 2016, 21:04

Re: Uprava fotek přímo z disku Google

#4 Příspěvek od alojz »

...digikam...spolupracuje s google,atakdalej...v appimage su zahrnute aj pluginy/kipi/...pri instalovani treba pluginy doinstalovat...aktualna verze digikamu je 6.4...pááá
AMD Ryzen 5
RADEON RX 6400 dual

juhele2014
Příspěvky: 2940
Registrován: 19 kvě 2014, 17:47

Re: Uprava fotek přímo z disku Google

#5 Příspěvek od juhele2014 »