Jak nainstalovat OpenGl asi verzi 3.3 pro hloubku obrazu ?
Jak nainstalovat OpenGl asi verzi 3.3 pro hloubku obrazu ?
Zdravím a omlouvám se za mé věčné dotazy, ale na Linuxu existuje OpenGl , myslím že verze 3.3 pro hloubku obrazu. Na Windowsech je pro hloubku obrazu Direct x 9, 10, 11, 12 . Na Linuxu je ten OpenGl , ale možná to není potřeba instalovat, možná to je už v jádru . Díky
Re: Jak nainstalovat OpenGl asi verzi 3.3 pro hloubku obrazu ?
Ked si v linuxe, zabudni na windows.
Re: Jak nainstalovat OpenGl asi verzi 3.3 pro hloubku obrazu ?
Díky, ale tady jsem něco našel na youtube https://www.youtube.com/results?search_ ... l+in+linux ale je možný že máte pravdu, že to není třeba
Re: Jak nainstalovat OpenGl asi verzi 3.3 pro hloubku obrazu ?
.
Je velmi pravdepodobne, ze to uz mas, da sa zistit napriklad zadanim prikazu do terminalu:
.
Je velmi pravdepodobne, ze to uz mas, da sa zistit napriklad zadanim prikazu do terminalu:
Kód: Vybrat vše
inxi -Gxx
.
.
Re: Jak nainstalovat OpenGl asi verzi 3.3 pro hloubku obrazu ?
Díky vypadá to, že je to vpořádku .
-
- Příspěvky: 2940
- Registrován: 19 kvě 2014, 17:47
Re: Jak nainstalovat OpenGl asi verzi 3.3 pro hloubku obrazu ?
Fitness
Jak seš na tom s grafikou, zjistíš jednoduchou aplikací glmark2.
Z hlavy ti nepovím, jaký score odopvídá tvému hardware, ale mělo by to určitě být čtyřmístné číslo ...
---------------------------------
edit.:
Pro zajímavost - tady s tímto sw + hw
to hodilo v testu 7144 bodů. Nejede to ale ve 4k, ale v defaultním rozlišení ...
Jak seš na tom s grafikou, zjistíš jednoduchou aplikací glmark2.
Kód: Vybrat vše
sudo apt install glmark2
---------------------------------
edit.:
Pro zajímavost - tady s tímto sw + hw
Kód: Vybrat vše
klokan@klokan-pc:~$ inxi -Gxxx
Graphics:
Device-1: AMD Baffin [Radeon RX 550 640SP / RX 560/560X] driver: amdgpu
v: kernel bus ID: 01:00.0 chip ID: 1002:67ff
Display: x11 server: X.Org 1.20.13 driver: amdgpu,ati
unloaded: fbdev,modesetting,vesa resolution: 3840x2160~60Hz
OpenGL: renderer: Radeon RX 550 Series (POLARIS11 DRM 3.35.0
5.4.0-91-generic LLVM 12.0.0)
v: 4.6 Mesa 21.0.3 direct render: Yes