No s tím už asi mnoho nenaděláš, je-li v záruce, reklamuj, protože ten se už chystá do křemíkového nebe..... Máš-li tam důležitá data, zkus je ještě vytáhnout.
Trochu s křížkem po funuse tak půl roku, ale budoucím generacím, když nedals vědět jak to dopadlo.
1) nejdůležitější je, že máš na disku vysokou teplotu, to bych viděl jako zásadní problém. To bys měl řešit jako první proč. Doufám, že ntb za provozu sladce nedřímá v peřinách a nebo nečistíme větrání?
2) plotny to mají evidentně za sebou a smart tě bonzuje proč.
a) tak vysoké G- sensor rate má na svědomí Reallocated sector count.
b) dost sektorů nemusí být poškozených fyzicky, ale při té teplotě (to výrobce bude řvát) už opravdu při té jejich nahňácanosti mají problém s magnetizací.
S tímto smartem (Gsensor+teplota) bych se ani o reklamaci nepokoušel a dost bych řekl, že nebyla uznaná.
Naposledy upravil(a) sarik dne 20 čer 2014, 17:34, celkem upraveno 1 x.
Reklamovat může, ale s takovým smartem u nás je to ztráta času. Zkusit poslat na sběrné místo v Rakousku, Německu, Polsku nebo přímo do Amsterodamu a doufat, že budou mít záchvat dobročinnosti. Ale pokud si váží svého času, koupí nový.