Stránka 1 z 1
Řízená správa dokumentů, alternativa k MS Sharepointu
Napsal: 03 říj 2013, 23:06
od golf33
Zdravím všechny dobré lidi. Mám po čase zase jeden dotaz. Nemáte náhodou někdo zkušenosti s nějakým SW, samozřejmě svobodným a pod Linuxem, pro řízenou správu dokumentů, něco jako je od MS Sharepoint? Zabývám se systémy jakosti a rád bych něco nového ze světa svobody vyzkoušel i naostro ve firmě. Díky za rady.
Re: Řízená správa dokumentů, alternativa k MS Sharepointu
Napsal: 04 říj 2013, 02:24
od KOLEGA
Tady jsou nějaké alternativy, asi to taky někdy zkusím
http://zoomzum.com/8-best-alternatives- ... harepoint/
Re: Řízená správa dokumentů, alternativa k MS Sharepointu
Napsal: 10 čer 2015, 21:43
od golf33
Zdravím po dlouhé době a zkusím se zeptat, zda z Vás někdo nemá nějaké zkušenosti s DMS/ECM Alfresco. Mě se to zatím povedlo nainstalovat a začínám se v tom hrabat. Dle všeho má Alfresco veliký potenciál. Takže kdyby měl někdo chuť se podělit od základů se zkušenostmi atd... mohl by z toho být i hezký seriál. Já osobně se budu snažit sem tam něco napsat, pokud se tedy najde nějaký čtenář
Já to zkouším jak v Mintu, tak i ve Widlích... a první postřeh... instalace v Mintu na první pokus... ve Widlích se to nainstalovalo na pokus číslo 16

Re: Řízená správa dokumentů, alternativa k MS Sharepointu
Napsal: 11 čer 2015, 09:02
od admin
Ahoj,
super, podobné články či seriál jen a jen uvítáme a rádi uveřejníme. Je to zajímavý nápad a díky za něj.