Stránka 1 z 1

Direct rendering

Napsal: 30 lis 2013, 11:20
od Allconius
Ahoj když zadám v terminálu příkaz "glxinfo -i | grep render" vypíše mi to:
direct rendering: No (-i specified)
OpenGL renderer string: Mesa DRI Intel(R) Ivybridge Desktop

je to chyba, že to píše No u toho direct rendering? Dá se to nějak zapnout? :-D

Re: Direct rendering

Napsal: 30 lis 2013, 11:30
od segfault
Zkus to spustit bez -i :)

Re: Direct rendering

Napsal: 30 lis 2013, 11:35
od Allconius
aha tak to už píše:
direct rendering: Yes
OpenGL renderer string: Mesa DRI Intel(R) Ivybridge Desktop
GL_NV_conditional_render, GL_NV_depth_clamp, GL_NV_light_max_exponent,
ještě mám dotaz když si pustím "glxgears" tak mi to píše: 303 frames in 5.0 seconds = 60.456 FPS to je dobrý nebo spíš naprd? :-D

Re: Direct rendering

Napsal: 30 lis 2013, 11:40
od KOLEGA
Pro člověka stačí ~21 FPS, takže dobrý :)

Re: Direct rendering

Napsal: 30 lis 2013, 12:39
od segfault
Podle mě máš zapnutý vsync, ktrerý FPS ořízne na frekvenci monitoru.

Jestli ne, tak je to na prd.

Re: Direct rendering

Napsal: 30 lis 2013, 16:01
od Allconius
jo máš pravdu, když si dám monitor na 75Hz tak to ukazuje 75 FPS a jak zjistím velikost paměti grafiky (integrovaná) a jaký benchmark mám použít pro test, hardinfo? díky :-D

Re: Direct rendering

Napsal: 30 lis 2013, 16:14
od Allconius
tak jsem si našel v správci software glmark2, hodilo mi to:
=======================================================
glmark2 2011.09
=======================================================
OpenGL Information
GL_VENDOR: Intel Open Source Technology Center
GL_RENDERER: Mesa DRI Intel(R) Ivybridge Desktop
GL_VERSION: 3.0 Mesa 9.2.0
=======================================================
[build] use-vbo=false: FPS: 1030
[build] use-vbo=true: FPS: 1096
[texture] texture-filter=nearest: FPS: 957
[texture] texture-filter=linear: FPS: 972
[texture] texture-filter=mipmap: FPS: 1092
[shading] shading=gouraud: FPS: 1014
[shading] shading=blinn-phong-inf: FPS: 1031
[shading] shading=phong: FPS: 1001
[bump] bump-render=high-poly: FPS: 543
[bump] bump-render=normals: FPS: 1041
[effect2d] kernel=0,1,0;1,-4,1;0,1,0;: FPS: 446
[effect2d] kernel=1,1,1,1,1;1,1,1,1,1;1,1,1,1,1;: FPS: 237
[pulsar] light=false:quads=5:texture=false: FPS: 990
[desktop] blur-radius=5:effect=blur:passes=1:separable=true:windows=4: FPS: 281
[conditionals] fragment-steps=0:vertex-steps=0: FPS: 1009
[conditionals] fragment-steps=5:vertex-steps=0: FPS: 879
[conditionals] fragment-steps=0:vertex-steps=5: FPS: 1049
[function] fragment-complexity=low:fragment-steps=5: FPS: 960
[function] fragment-complexity=medium:fragment-steps=5: FPS: 916
[loop] fragment-loop=false:fragment-steps=5:vertex-steps=5: FPS: 952
[loop] fragment-steps=5:fragment-uniform=false:vertex-steps=5: FPS: 949
[loop] fragment-steps=5:fragment-uniform=true:vertex-steps=5: FPS: 841
=======================================================
glmark2 Score: 876
=======================================================