Firefox - zamrzání

Problémy a zkušenosti s programy, softwarovými nástroji nebo balíčkovacími systémy pro jejich instalaci
Zpráva
Autor
Jirka_S
Příspěvky: 26
Registrován: 15 lis 2017, 22:08

Firefox - zamrzání

#1 Příspěvek od Jirka_S »

Zdravím zdejší komunitu. Potřeboval bych pomoci s problémem v Firefox. Na pc mám Mint 17.3, kernel 4.4.1 (nabízí mi aktualizaci 5.7, ale během instalace zahlásí chybu) verze Firefoxu 95.0.1, předtím v. 91. Funkční cca týden zpět, ale potom zřejmě po automat. inst. v. 95.0 nejde přihlásit do bankovnictví, firefox zamrzne a musí se ukončit. Po inst. v. 95.0.1 v podstatě ty samé problémy, firefox zamrzne třeba i při nastavování domovské stránky v nastavení. Otvírání stránek a prohlížení funkční. Nejsem žádný odborník, ale běžný uživatel, nevím jestli pro tyto vyšší verze není potřeba novější verze Mintu? Ještě mě napadlo zkusit přeinstalovat původní verzi 91, ale pokud bankovnictví bude vyžadovat aktuální verzi, tak to není řešení. Děkuji předem za pomoc a trpělivost.

juhele2014
Příspěvky: 2940
Registrován: 19 kvě 2014, 17:47

Re: Firefox - zamrzání

#2 Příspěvek od juhele2014 »

Na bankovnictví používám starší LM, i starší prohlížeč, a zatím nejsou problémy. Pokud by mě to zlobilo, zkusil bych jinej. Pokud ti nic nebrání tomu, např. nainstalovat chromium, tak bych to změnil a zkusil. Pokud to není tajemství, jaká to je banka? Oni se taky docela liší v podpoře internetbankingu, některým to moc nejde ... :?

Uživatelský avatar
labeent
Příspěvky: 756
Registrován: 14 lis 2012, 22:57

Re: Firefox - zamrzání

#3 Příspěvek od labeent »

Viděl bych spíš problém v pc než v bankingu, když píše, že to zamrzne i v nastavení.
Pokud je to možné, zazálohuj si profil Firefoxu, smaž ho v home a zkus spustit Firefox nově. Tedy bez jakéhokoliv nastavení z minula. A uvidíš.

Můžeš zkusit i Firefox v archivu (to se jen rozbalí do složky a spustí) nebo projekt Palemoon.

O všem, co jsem poradil, najdeš články na našem webu:

Kód: Vybrat vše