Nejde mi nainstalovat antivir Comodo Vyřešeno

Problémy a zkušenosti s programy, softwarovými nástroji nebo balíčkovacími systémy pro jejich instalaci
Zpráva
Autor
Fitness
Příspěvky: 61
Registrován: 26 led 2022, 16:42

Nejde mi nainstalovat antivir Comodo

#1 Příspěvek od Fitness »

Zdravím
chci si nainstalovat antivir comodo, ale při kliknutí na instalační balíček mi to napíše toto : Chyba : závislost nemůže být splněna : libsslO.9.8 ( = 0.9.8m-1 ) . Co udělat dál ? Díky

menom
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 pro 2012, 15:10

Re: Nejde mi nainstalovat antivir Comodo

#2 Příspěvek od menom »

.

Mozno dat viac informacii, aky operacny system, odkial je ten balicek co sa bude

instalovat, presne nech sa da porovnat ci je to vobec realne ....

.
.

Fitness
Příspěvky: 61
Registrován: 26 led 2022, 16:42

Re: Nejde mi nainstalovat antivir Comodo

#3 Příspěvek od Fitness »

Antivirus je stažený odsud https://www.comodo.com/home/internet-se ... -linux.php upozorňuju , že jsem začátečník s Linuxem . Operační systém mám Cinnamon .

alfisko
Příspěvky: 332
Registrován: 28 črc 2018, 08:48

Re: Nejde mi nainstalovat antivir Comodo

#4 Příspěvek od alfisko »

Drobna otazka : naco do linuxu antivir ? Nastavim firewall, bez roota nespustim nic, user je oddeleny od roota, program nespusti klik na nejake exe, atd

alfisko
Příspěvky: 332
Registrován: 28 črc 2018, 08:48

Re: Nejde mi nainstalovat antivir Comodo

#5 Příspěvek od alfisko »

Ja som to kukol, verziu pre debian 64, chce to tu knižnicu. Ale myslim si ze pri beznom pouzivani je antivirus zbytocny, je to take windows myslenie.

Fitness
Příspěvky: 61
Registrován: 26 led 2022, 16:42

Re: Nejde mi nainstalovat antivir Comodo

#6 Příspěvek od Fitness »

Stáhl jsem verzi pro Mint 64bit

alfisko
Příspěvky: 332
Registrován: 28 črc 2018, 08:48

Re: Nejde mi nainstalovat antivir Comodo

#7 Příspěvek od alfisko »

Fitness píše: 27 led 2022, 19:20 Stáhl jsem verzi pro Mint 64bit