Nejde Youtube ve FF

Problémy a zkušenosti s programy, softwarovými nástroji nebo balíčkovacími systémy pro jejich instalaci
Zamčeno
Zpráva
Autor
Semrad

Nejde Youtube ve FF

#1 Příspěvek od Semrad »

Zdravím, jsem Linux začátečník. Přešel jsem na Mint z WinXP. Zjistil jsem jeden problém, nejdou mi spouštět videa z Youtube. Základní stránka se načte v pořádku. Když si rozkliknu video tak se zobrazí jen skoro prázdná stránka. Objeví se jen výber z menu, okno videa a vyhledávaní. Nezobrazí se žádné popisky u videí. Samozřejmě nejde spustit. Neví někdo jak to řešit nebo kde je chyba. Mint 18.2 FF 55.0.1 (32bit) Děkuji
kamowski

Re: Nejde Youtube ve FF

#2 Příspěvek od kamowski »

ak si rozklikneš v pc Menu - Multimedia, máš tam položku, hm, ako to tam bolo? , čosi o inštalácii multimediálnych kodekov?
ak áno, tak to spusti,
zrejme si si pri inštalácii OS nezaškrtol možnosť nainštalovať kodeky hneď
reštartuj ff a malo by to fungovať
Semrad

#3 Příspěvek od Semrad »

Mám pocit, že jsem to dělal. Každopádně jsem to udělal znovu a bez výsledku. Nahoře běží červená linka jako načítání a ta se asi 3/4 zastaví a více se toho nenačte.
kamowski

#4 Příspěvek od kamowski »

vo ff ctrl+shift+a, mám tu dva kodeky, Kodek OpenH264 Video a Shockwave Flash
máš ich tam tiež?
----
robil si nejaké nastavenia vo ff?
na inej stránke ti ff video prehraje?
v inom prehrávači ti video na yt alebo inej stránke funguje?
Semrad

#5 Příspěvek od Semrad »

Ty kodeky tam mám. Třeba na Facebooku videa jdou. Jakmile jdu přímo na YT, tak se nenačte ani stránka s videem.
Semrad

#6 Příspěvek od Semrad »

Zkusil jsem nainstalovat Midori, tam YT normálně běží. Mohl by být problém v synchronizací? Další FF používám na stolním PC s WinXP
.
Semrad

#7 Příspěvek od Semrad »

lombardo1981 píše: 27 srp 2017, 14:14 A aký starý je ten počítač? Nemohol by byť problém SSE2? Vtedy by malo pomôcť doinštalovanie doplnku:
Tohto, poprípade tohto.