ACPI a SQUASHFS eroor při instalaci Mint 32bit

Obecné dotazy nebo názory k distribuci Linux Mint
Umístěním dotazu do vhodně zvoleného fóra níže urychlíte jeho řešení.
Zamčeno
Zpráva
Autor
Denon
Příspěvky: 3
Registrován: 23 črc 2023, 08:24

ACPI a SQUASHFS eroor při instalaci Mint 32bit

#1 Příspěvek od Denon »

Ahoj, prosím o radu, pokouším se dostat Mint Cinnamon do staršího NTB kde jsem měl XP a dál se s Win XP nedá jít páč na jiné win nejsou ovladače. Rád bych využil plně funkční ASUS M6R nadále a tak mě napadlo zkusit Linux. U win jsem byl kovanej, ale u linuxu jsem začátečník 😊
Protože je notebook a CPU ještě 32bit architektura, tak jsem vyčetl na že od verze 20 je k dispozici Mint pouze 64bitová verze. Stáhl jsem tedy odtud verzi 5 Elsie Cinnamon Debian Bullseye Long term support release (LTS).Instalace proběhla s eroorama ACPI, ale až do plochy, kde jsem spustil instalaci na HDD. Ale spustit nejde neustále eroor ACPI a SQUASHFS letí obrazovkou a nakonec černýdisplej. Je možné že si i s Mintem NTB neporadí?
Tady je video a screen

doxylan
Příspěvky: 32
Registrován: 17 kvě 2023, 21:26

Re: ACPI a SQUASHFS eroor při instalaci Mint 32bit

#2 Příspěvek od doxylan »

Vtipné :)

Denon
Příspěvky: 3
Registrován: 23 črc 2023, 08:24

Re: ACPI a SQUASHFS eroor při instalaci Mint 32bit

#3 Příspěvek od Denon »

doxylan píše: 23 črc 2023, 13:34Vtipné :)
To je rada hmmm. :shock:

Uživatelský avatar
Ventero1
Příspěvky: 2792
Registrován: 31 říj 2016, 14:17
Bydliště: Sokolov, Olomouc

Re: ACPI a SQUASHFS eroor při instalaci Mint 32bit

#4 Příspěvek od Ventero1 »

Nejspise je treba vybrat jinou vhodnou distribuci. Coz by bylo zahodno tak jak tak.
Protoze hodne stary ntb a hodne nove a pomerne narocne distro nikdy nejdou logicky moc dohromady.

Tedy bud se voli vhodne nebo primo specializovane distro s vhodnym prostredim (a to Cinnamon neni) na stary HW, vzhledem ke stari, nebo se voli starsi verze klasickeho distra.